4 βασικοί κανόνες για την αποτελεσματική σχεδίαση λογοτύπου

Το λογότυπο αποτελεί ουσιαστικό μέρος της επωνυμίας της εταιρείας σας. Είναι η ταυτότητα σας όπως στον ιστότοπός σας,  είναι το  μάρκετινγκ σας για να ορίσετε το στόχο για την εταιρεία σας. Και ενώ αυτό ακούγεται αρκετά απλό, πολλά λογότυπα τείνουν να είναι υπερβολικά ή να είναι αδύναμα. Ας δούμε αν το λογότυπό σας ακολουθεί τέσσερις βασικούς κανόνες του επιτυχή σχεδιασμό λογότυπων.

1. Ξεκινήστε με το σήμα σας
Όταν αποφασίζετε για ένα λογότυπο εξετάστε το εμπορικό σήμα σας πρώτα. Ρωτήστε δύσκολες ερωτήσεις. Γνωρίστε ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι θέλουν από εσάς. Γνωρίστε τι θέλετε από τους πελάτες σας. Διεξάγετε έρευνα και σκεφτείτε τη δήλωση αποστολής της εταιρείας σας. Θυμηθείτε να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Εάν ρωτάτε δέκα άτομα εάν προτιμούν μπλε ή πράσινο, δεν θα πάτε πουθενά. Αλλά εάν ρωτήσετε: «Είναι πιο σημαντικό να δούμε τεχνικά (μπλε) ή μοντέρνα (πράσινα);» τότε κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Εάν ξεκινήσετε εμφανίζοντας τις έννοιες των λογοτύπων και ρωτώντας τι τους αρέσει οι άνθρωποι, έχετε ήδη χάσει. Μόλις ορίσετε σαφέστερα τη μάρκα σας, τότε μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το λογότυπό σας αντιπροσωπεύει αποτελεσματικά αυτό το εμπορικό σήμα.
2. Απλοποιήστε
Οι περισσότερες γραμμές, σχήματα, ιστορίες, χρώματα και γραμματοσειρές που έχετε στο λογότυπό σας, το αποδυναμώνουν. Όσο  λιγότερα στοιχεία είναι περισσότερα. Θυμηθείτε ότι το λογότυπό σας δεν είναι ολόκληρη η ιστορία, είναι μια ενιαία ενοποιητική σκέψη.Προσπαθήστε να περιορίσετε το λογότυπό σας σε μία μόνο γραμματοσειρά. Δύο είναι καλά, αν η ετικέτα σας είναι μέρος του λογότυπου σας. Τρία είναι λάθος, ανεξάρτητα από το μέγεθός σας. Πηγαίνετε για συμπαγή χρώματα.
3. SHOOT για δέκα φορές το μέγεθος σας
Εάν είστε μια εταιρεία εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο, το λογότυπό σας θα πρέπει να είναι τόσο ισχυρό, είτε ισχυρότερο από τον ανταγωνιστή σας των δέκα εκατομμυρίων ευρώ.Μην ανησυχείτε για το τι κάνουν οι άλλες εταιρείες στο χώρο σας. Επιλέξτε το λογότυπό σας για την ιστορία επιτυχίας που θα γράψει η εταιρεία σας!
4. Δε συμφωνούν πάντα όλοι
Ας το παραδεχτούμε, κάποιος δεν πρόκειται να είναι ευχαριστημένος με την επιλογή σας. Οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές στο branding, όπως τα λογότυπα, πρέπει να συνδυαστούν με μια εσωτερική εκστρατεία δημοσίων σχέσεων για να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι καταλαβαίνουν γιατί κάνατε τις επιλογές που κάνατε.